2010.03.18. 11:59| Szerző: Levy

A mai napon válik (vagy már vált) publikussá, hogy a jó öreg Pannon megválik 16 éves nevétől és felveszi az anyavállalat 'Telenor' nevét.

Vegyes érzések vannak bennem. Kicsit keserű a szám íze, és nem csak azért mert még zsibbad az új fogtömés miatt, hanem mert már félig kívülállóként élem meg ezt az eseményt. Jó lett volna együtt ünnepelni a (volt) munkatársakkal, de nekem már csak ez jutott. Mindenesetre ha azt nézzük, hogy állományban vagyok még, akkor mondhatjuk azt is, hogy még velük együtt voltam - igaz, csak lelkiekben, fizikailag nem. Amikor megtudtam, először úgy éreztem, hogy belemartak a szívembe. Most már engedett a szorítás, de még a fájdalom nyomai ott lesznek egy darabig.

Legbelül meg úgyis minidg egy kicsit Pannonos leszek, még ha a név most meg is változik, az emlékeket nem veheti el tőlem senki. Még rémlik, amikor a Pannon elhagyta a GSM szócskát a neve mellől, az is több, mint 3 éve volt már.

Kívánok sok sikert a Pannonnak (Telenor Hungary-nek), és bízom benne, hogy a Mobilinternet terén kitűzött célokat eléri egyszer.

 |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://levy.blog.hu/api/trackback/id/tr891849374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thing 2010.03.27. 17:32:22

Frissebb, lágyabb, jobb.

jela.hu/?p=811

:-)
süti beállítások módosítása